Veel gestelde vragen over schanskorven

 Vraag: Kan ik schanskorven zelf plaatsen?

Antwoord: Ja dat is heel eenvoudig. Iedereen kan dit. Een kast van Ikea is moeilijker. Onze schanskorven worden als bouwpakket aangeleverd en indien gewenst kunt u ons om een montagetoelichting vragen. Steenkorven worden op een stabiele ondergrond geplaatst alvorens ze worden gevuld met de vulling die u wenst. U brengt vervolgens de deksel aan en u heeft jarenlang geen omkijken meer naar bijvoorbeeld uw schutting. 

Vraag: Wat is de levensduur van steenkorven van Ideefix BSA? 

Antwoord: Wij gebruiken de allerhoogste kwaliteit staalmatten uit Duitsland. Het staal is behandeld met een zink-aluminium legering waardoor er een levensduur van meer dan 75 jaar realiseerbaar is. 

Vraag: Als ik een andere schanskorf nodig heb dan in uw webshop staat?
Antwoord: U kunt uw wensen via het contactformulier of telefonisch aan ons doorgeven. Er is heel veel mogelijk. In onze werkplaats kunnen afwijkende modellen gemaakt worden. 

Vraag: Welke vullingen zijn mogelijk?

Antwoord: Stenen en glasbrokken in vele soorten en maten. Zelfs glow in the dark is mogelijk. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Vraag: Levert u ook alleen de breukstenen of glasbrokken?

Antwoord: Dat is mogelijk. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Wij leveren in heel Nederland. Voor de eilanden en het buitenland gelden speciale tarieven. Deze zijn op te vragen via ons contactformulier 

Vraag: Kun je zelf stenen en schanskorven afhalen?

Antwoord: In ons magazijn in Duitsland kunt u zowel vulling van de schanskorven alsook alle soorten steenkorven afhalen. Vraag ons naar de mogelijkheden

Vraag: Wat is uw levertijd?

Antwoord: Onze schanskorven worden meestal op dezelfde dag dat uw betaling binnen is, verpakt en verstuurd. Levering vindt meestal plaats binnen 7 werkdagen tenzij een artikel niet voorradig is. Dat staat altijd vermeld in onze webshop.

Vraag: Welke verzendmethode gebruikt u?

Antwoord: Wij verpakken de steenkorven als bouwpakket in karton en bigbags en wordt vervolgens met de pakketdienst naar één bestemming van uw keuze gebracht. Grind, glasbrokken en natuursteen vulling wordt meestal per bigbag vervoerd maar kan ook in grote hoeveelheden per vrachtauto. Neem voor grote hoeveelheden altijd eerst contact met ons op.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten van steenkorven?

Antwoord: Deze zijn standaard in onze productprijzen opgenomen tenzij anders vermeldt in onze shop. Staat het transporttarief er niet bij, dan kunt u ons gerust bellen en krijgt u een totaalprijs inclusief verzendkosten van ons op.

Vraag: Als ik een schanskorf bestelling plaats, krijg ik dan een ontvangstbevestiging?

Antwoord: Na uw bestelling krijgt u automatisch een mail in uw inbox. Hierop staat de product specificatie en de prijzen van uw bestelling. U kunt echter ook telefonisch  uw bestelling plaatsen. Gebruik hiervoor het nummer vermeld onder op de homepage van onze schanskorven shop

Vraag: Kan ik als zakelijke opdrachtgever producten bij mijn klanten laten afleveren?

Antwoord: Op elk gewenst losadres in Nederland(voor de eilanden gelden aparte tarieven)kunt uw bestelling laten afleveren. Dit kunt u aangaven in de webshop tijdens uw bestelling. Op onze producten worden dan geen firmanamen genoemd.

 

ANNULEREN OF RETOURNEREN

Zie hiervoor onze algemene voorwaarden in de shop.

Het annuleren van een bestelling is, binnen 14 dagen, over het algemeen kosteloos. Tenzij wij speciale maatprodukten hebben voorbereidt en de productie in gang hebben gezet. Dan zullen wij de gemaakte kosten doorberekenen. De verzendkosten van de retourzending zijn altijd voor eigen rekening. Dit geldt ook voor retournering van een deel van uw bestelling.

Annuleren, omruilen of retourneren van schanskorven, stenen, glasbrokken of overige artikelen uit onze steenkorven shop dient u binnen 14 dagen schriftelijk aan ons kenbaar te maken. 

Bij terugbetaling van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij uw bankrekeningnummer nodig. Buitenlandse klanten dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Het rekeningnummer  voor de terugbetaling moet gelijk zijn aan het rekeningnummer waarvan u de originele bestelling heeft betaald. Hierdoor wordt fraude voorkomen.

Terugbetaling van geretourneerde producten vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen.

Voor vragen kunt u altijd bellen met Ideefix BSA bv. Telefoonnummer 06 38191239. U kunt eventueel ook gebruik maken van het contactformulier

 

Laatst bekeken